Data e postimit: 2018-02-22 20:59:54
Lexime: 6457
Monolog
Lloji: Tekst filozofik
Tema: Pendesa e një burri dhe përballja me dëmet e bëra
Autori: L
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Kukës
E-mail: Deti@outlook.com


Ditë?A ka ditë dhe për mua ? Jo-jo më mirë natë. Mos trazo përsëri asgjë.Mos i trazo ujërat,
o Qiell që shkëlqen nga errësira.Boll më!Rri aty ku je!Po pse ? C'bëra unë?Qielli i ka këto.Jo
mos u shfajëso!Me ato që i bëre Diellit,ai kurrë nuk do shndrisë mbi ty.C'fitove? kaq
vështirë ishte të mos bëje atë që nuk duhej bërë?Është e thjeshtë?!Po fitova!Hekurat rreth
teje fitove.Qielli dhe Dielli rrinë të bashkuar e forcë nuk ka që i ndan.Ti që fshihesh nga vetja jote,pse luajte me të?Pse u turbullove o Qiell?Pse u turbulluam?Ishit pranverë.Pse i vendose re te errëta tymi,inati ,frike? Dua Diell që të qesh.Dua Diellin të jemi bashkë.Dua të
bëhem pikturë me të.Që dikush të frymëzohet me ne.Cfarë?Me ty?Askush nuk do të jetë si ty.As ti nuk do të jesh si vetja jote.Xhelozitë dhe cmenduritë grisën ditën.Këtë e deshe ti

Vepra te ngjashme
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Anonime · Lloji: Pershkrim · Tema: Motivim për ata që kanë guxim të ëndërrojnë
Asnjëherë më parë nuk isha ndier kaq keq. Po të ju thoja se viti që shkoi ishte më i keqi për mia a thua vallë do besonit ? Studioja shkollën e mesme të mjekësisë dhe vazhdimisht mësonim adoleshenca , adoleshenca , adoleshenca ashtu e kës...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !
Në mundsh të shikosh natën, Dhe kur je i zhytyr ,në errësirë Vendi është pa dritë dhe nuk, Ka as qirirë, edhe hëna lartë Në qiellë nuk është se po bjen, Shumë shi ngado ,që do të shikosh Ti vetëm shikonë errësirë se po,...
Autori: Paulina Ziu · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria per vellain qe sapo ka ardhur ne jete
Vëllai Im. Sa shumë të dua. Ti je si një yll, i rënë nga qielli për mua. Dita kur ti hyre në këtë familje. Jetën ma gëzoi. Saqë këtë ditë unë, kurrë nuk do ta harroj. Ardhja jote në shtëpi, të gjithëve na lumturoi. Saq...
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi personale · Tema: Personale
Lumturia më nuk gjendet ashtu si e fitove! Ti u rrënove me lumturinë, Humbe fytyrën, e bashkë me të, gjithë pasurinë ! Muret ranë e më s'u gjenden, U lagën nga lotët e qiellit, E u thanë nga shamitë e diellit ! Lumturia jote vajti ...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Poezi personale · Tema: mekatet e tua
Mëkati Cdo ditë mjegull cdo ditë errësirë cdo ditë brenga dhe asnjëherë qetësi. Si gabova unë që këtë rrugë morra Më tregoni ju zogj cfarë mëkati bëra? Më trego nënë se ku keq veprova që fati kështu më dënoi e në dh...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Mesuesja ime
Ne klasë të 6-të ne shkollen e re erdha dhe tye e dashur mesuese te gjeta Ti për mua je shumë e mirë je si një dritë që shkëlqen në errësirë Ti mesuese! Me ke...
Autori: autorja X · Lloji: Leter · Tema: njohja dhe perballja me vetveten, kjo eshte nje nder letrat me te bukura qe kam lexuar dhe do doja qe dhe shume te tjere ta lexonin per fat te keq autorja nuk dihet kush este po kjo leter eshte mallengjyese
leter zemres 15.1.2017 Haha, nuk kam menduar kurrë se një ditë do arrija të qeshja me veten . Më në fund dhe këtë e bëra, qënka e çuditshme por kuptohet keqardhje për veten mund të ndiej vetëm unë. Nuk e di si kanë shkuar gjërat por ...
Autori: Erisa Kullafi · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Perendimi i diellit ne plazh
Ulet si portokall i ëmbël dielli e kjo gjë është e mrekullueshme. Por ama, kur errtësohet qielli gjithçka bëhet e pakrahasueshme. Në plazh, ditën e fundit po shijoj buzë detit, perëndimin po kundroj. AtÃ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vëllau (gjëja me e mrekullueshme)
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj,qenia që më bën të buzëqesh,është forca ime,është shkaku i buzëqeshjes time. Kam një dhe vërtetë është njëshi...Të dua më shumë se gji...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, toleranca
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së ci...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Qëndro në rrugën e drejtë mos bëj asnjëher asnjë mëkat që tët ngeli barr për jetë"
"Udhëzona Në Rrugën E Drejtë" Allah tlutna na jep forcë që ti bëjmë ball ,çdo problemi fatkeqesie lufte dhe sfide, në këtë jetë. Të jemi të zotë dhe t'ia dijmë vleren çdo gjëje që kemi , dhe të mundohemi të fitojmë e...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Pershkrim · Tema: ''Imagjinata''
Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet të na jepte një lajm të mirë .Ai na tha se ishim zgjedhur shkolla më e mirë e vitit dhe si shpërblim kishim një udhëtim në perëndim , në Turqi ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com